Webshop laat klanten stikken

verdrietig

“Konijnenbontjes, lianenlampen en schedels, het zijn een aantal van de woonaccessoires die Jer’s Outlet verkoopt. Eigenaar Jeroen van den Berg begint vanuit huis en de zaken lijken zo goed te lopen, dat er al snel een ruimte moet worden gehuurd. De interesse voor de verkoopwaar komt vanuit het hele land en zelfs België. Totdat Van den Berg ineens stopt met leveren en van de aardbodem verdwijnt”.

Het is niet de eerste keer klanten opgelicht worden door webwinkels. Waar ligt dit nu aan? Letten klanten niet goed op, zie de webshop er vertrouwt uit? Vooral rond de feestdagen lijkt er een wildgroei aan nepshops te ontstaan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nu de beweegreden zijn voor klanten om bij dit soort webwinkel te gaan kopen?

Het lijkt erop dat deze webshops eerst wel leveren en later in een keer stoppen met leveren. Via bijvoorbeeld waybackmachine heb ik nog even gekeken, maar ik kon zo snel géén keurmerk, algemene voorwaarden of privacy policy vinden.

  • Patrick Heijmans, werkzaam bij Webwinkelcommunity, is een ervaren online marketeer die vanuit kennis en passie, met professionele en persoonlijke begeleiding klanten helpt om meer uit hun website te halen. Patrick Heijmans heeft oa. de website webwinkelcommunity opgezet. Samen met het webwinkelcommunity forum, dit forum is exclusief voorbehouden voor serieuze webwinkel eigenaren en professionals in e-commerce. Dit om een ​​hoog niveau van discussie en deskundigheid te kunnen waarborgen.

  • Toon reacties

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads

Ook interessant

Onderdelenhuis groeit explosief door slimme software

Met meer dan 100.000 onderdelen uit voorraad leverbaar heeft Onderdelenhuis.nl naast hun fysieke winkel ...

Meerderheid Nederlanders verwacht na corona even vaak online aankopen te doen als tijdens corona

Meerderheid Nederlanders verwacht na corona even vaak online aankopen te doen als tijdens corona ...