“Konijnenbontjes, lianenlampen en schedels, het zijn een aantal van de woonaccessoires die Jer’s Outlet verkoopt. Eigenaar Jeroen van den Berg begint vanuit huis en de zaken lijken zo goed te lopen, dat er al snel een ruimte moet worden gehuurd. De interesse voor de verkoopwaar komt vanuit het hele land en zelfs België. Totdat Van den Berg ineens stopt met leveren en van de aardbodem verdwijnt”.
Het is niet de eerste keer klanten opgelicht worden door webwinkels. Waar ligt dit nu aan? Letten klanten niet goed op, zie de webshop er vertrouwt uit? Vooral rond de feestdagen lijkt er een wildgroei aan nepshops te ontstaan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nu de beweegreden zijn voor klanten om bij dit soort webwinkel te gaan kopen?
Het lijkt erop dat deze webshops eerst wel leveren en later in een keer stoppen met leveren. Via bijvoorbeeld waybackmachine heb ik nog even gekeken, maar ik kon zo snel géén keurmerk, algemene voorwaarden of privacy policy vinden.
Toon reacties