chatbot

Onvrede en frustraties over chatbots bij online shopper

De Nederlandse consument is niet te spreken over de manier waarop klantenservices chatbots toepassen, ...

Duurzaamheidsinformatie in check-out van webwinkel leidt tot bezorgkeuze met minder CO2-uitstoot

Consumenten in de check-out van de webwinkel stimuleren om de meest duurzame bezorgoptie te ...

MarlenetenHam

Marlene ten Ham nieuwe directeur Thuiswinkel.org

Op 10 mei verwelkomt de belangenvereniging voor webwinkeliers Marlene ten Ham als opvolger van ...

Start nu een vrijblijvend webshop zonder technische kennis

Steeds meer mensen beginnen de gevolgen van de huidige coronacrisis te merken. Zij komen ...

Quick wins in december voor online retailers

70 % van de online winkelmandjes wordt achtergelaten zonder de aankoop te voltooien. Dat ...

Thuiswinkel.org lanceert international keurmerk: Shopping Secure

Ede, 3 november 2020 Thuiswinkel.org heeft vandaag een nieuw internationaal keurmerk gelanceerd: Shopping Secure. ...

cadeautjes

E-commercesector vraagt consument op tijd cadeautjes te bestellen

Ede, 27 oktober 2020 De feestdagen zorgen ieder jaar voor een flinke toename in ...

Recordbestedingen bij Europese webwinkels

Nederlandse consumenten gaven tijdens het tweede kwartaal van 2020 een recordbedrag van 696 miljoen ...

black-friday

Door deze stappen profiteren ondernemers maximaal van Black Friday

DEN HAAG – Prijsacties en heel veel kortingen, dit is hoe Black Friday ook ...

webshop-beginnen

Handige tips voor het starten van een webshop

Het klinkt verleidelijk: een webshop starten. Maar weet je ook wat er allemaal bij ...